Header Ads

Loading...

Bini Perangai Kebudak-Budakkan

Bini Peragai Kebudak-Budakkan

Salam min, ni fake acc bini aku. Hg hide tau profile ni, pastu jgn reply sbb aku nk delete haha.
Aku dgn bini aku tkda masalah rmhtangga cuma gaduh sikit2 tu ada, biasala adat perkahwinan kan. Kami br kawen awal tahun 2017, aku 27, bini aku 22thn dn skrg bini tgh sarat ngandung ank sulung kami. Cuma nk share ja, aku pi krja awal pg, balik pulak dekat maghrib. Bini aku ni housewife, mmg dia akn siapkan pakai minum aku sblm pi kerja, mmg tiptop la dlm urusan kemas rumah semua ni.
Time nk balik tu ya Allah aku jd tk sabar nk sampai rumah nk jmpa bini aku min. Hari2 mcm ni, time nk balik ja, mulala aku trbayang bini aku kt rumah, aku pun drive keta laju cam pelesit. Mana taknya, bini aku ni time aku balik, mesti dia pakai bj comel2, rambut mcm2 style. Walaupun perut dia boyot nk meletup, dia still melawa kt rumah.
Aku turun ja dr keta, dia jerit “sayaanngg,,, i miss youuu”. Pastu terus peluk aku siap nk cium ketiak bagai. Ha part cium ketiak tu aku rasa pembawakan baby dlm kandungan kot, pelik ya amat. Letih aku kt tmpt kerja semua hilang bila tgk bini sambut camtu.
Kdg2 dia tk sambut dpn pintu, dia duk nyorok dlm curtain ruang tamu. Hahaha dia bajet aku tk nampak dia, mmg aku perasan la sbb kembung ja curtain tu, dgn perut boyot tu. sblm tau pregnant, time perut bini tk boyot lagi, dia suka nyorok kt dlm almari baju min. Ya Allah, cam budak2 perangai bini aku. Geram aku kdg aku gigit pipi dgn hidung dia. Aku sayang bini aku min, sayang sgt2 lah. Nk bwk dia keluaq rumah jejalan kdg aku yg insecure hahaha.
Harap dgn kehadiran baby first kami nnt, buat rmhtangga kami lg bahagia. Nk pesan gak kt geng2 suami luar sana, sayangilah bini anda, kdg kita tk nmpk kebaikan bini tu, sbb tu rasa mcm bini kita tk perfect. Nk tido tu, cuba tenung muka bini lama2, usap pipi dia pastu berdoa agr sampai jannah hubungan perkahwinan tu. Tu ja nk share dgn geng2 makcik dan pakcik bawang. Jgn kecam cerita aku plak haha.

No comments:

Powered by Blogger.