Header Ads

Loading...

5 Pasangan Kahwin Campur Famous Di Malaysia

Di Malaysia, Inilah 5 Pasangan Kahwin Campur Yang Paling Terkenal

Orang tua-tua kata, cinta itu buta. Setiap perbezaan, yakni dari segi rupa paras, harta mahupun pangkat dan darjat tidak pernah diendah sementelah pasangan bercinta akan berusaha untuk kekal bersama.

Namun, bagaimana pula percintaan yang melibatkan perkara lebih serius dan memerlukan pengorbanan kepercayaan agama?

Perkahwinan campur merupakan satu BONUS dan banyak kelebihan untuk sesebuah institusi keluarga. Semoga mereka ini berbahagia hingga ke jannah.

1. Ismail Ariffin Lepat

5 Pasangan Kahwin Campur Yang Paling Dikenali Di Malaysia

Berkahwin dengan gadis German dan kini dikurniakan 2 orang cahaya mata, Aminah dan Azali. Saya suka tengok video anak-anaknya!

2. Ctsafuraa

5 Pasangan Kahwin Campur Di Malaysia

Berkahwin dengan pemuda Sweden dan baru sahaja dikurniakan seorang cahaya mata, Dhuhaa Sophea Stumbrys. Melting tengok! Pagi-pagi mesti si ibu pasangkan alunan ayat-ayat Al-quran untuk Sophea.

3. Light.km

5 Pasangan Kahwin Campur Di Malaysia

Menetap di Paris bersama suami dan anak-anak. Anak sulung dah umur 16 tahun. Saya suka tengok bagaimana akak ini mendidik anak-anaknya.

4. Starring you

5 Pasangan Kahwin Campur Di Malaysia

Pasangan yang masih di awal fasa perkahwinan. Lihat bagaimana mereka saling mengenali budaya dan si lelaki mula mendalami Islam. Michael dari Belgium mengenali si isteri bermula dari aplikasi Couchsurfing!

5. Snfad_diela

5 Pasangan Kahwin Campur Di Malaysia

Graduan dari UTM ini berkahwin dengan pemuda k-pop. Mengenali diantara satu sama lain atas program pertukaran pelajar. Begitu juga kawan baik beliau berkahwin dengan pemuda bernama Ryan Johnson(ig:ryanjohnsonmy). Kelakar melihat si suami belajar cakap Melayu!

Buat yang dalam #misimencarimatabiru , teruskan misi anda. Anda tahu apa niat anda dan jika benar dia jodoh anda, Inshaallah akan dipermudahkan.

No comments:

Powered by Blogger.